witte gordel
Tips van de professional
Is een apotheker een professional? Zeker weten. Maar… waste hij ooit het haar van je klant? Kijk en luister snel verder: Dowload en druk het formulier “tips van je kapper” af.Zo heb je ze altijd bij de hand als je klant je product koopt.
Specialiteit van het huis
Een fijne upgrade voor je diensten is de lijst “toppers”. https://vimeo.com/694417119/94141bf304 Download een blanco versie van de lijst “TOPPERS” en zet ze in in je kapsalon.Of beter nog: ontwerp zelf een affiche voor je top 3!
Topverkoper: booster tekst
https://vimeo.com/588235393 Velen denken van zichzelf dat ze niet in de wieg gelegd zijn om te verkopen. Het zit niet in de genen. Ze voelen er zich ongemakkelijk bij. In het boek “What they don’t teach you at Harvard Business School behandelt Mark H. Mc Cormack dit gevoel. (p89-90)Hij besluit: Voor iedereen die twijfels heeft over …
Topverkoper met Lego Serious Play
Je wordt als verkoper geboren! Wellicht geloof je dit niet.Onderstaande oefening met Lego laat je de verkoper in jezelf al spelende ontdekken. Hiervoor gelden de volgende spelregels: Nodig een vriend uit als externe begeleider Volg de stappen in de juiste volgorde Druk op dit pijl-icoontje onder de brochure om ze te vergroten. Met de esc-knop keer …
Poster top verkoper
Om jezelf te overtuigen dat je het in je hebt : twee reminders, als knopen in je zakdoek om jezelf te blijven herinneren dat er een topverkoper in je schuil gaat. Print deze affiche af en kleef er de foto van je lego model op! Druk deze kaart af en bewaar ze in je agenda.
Voel 5 seconden
https://vimeo.com/689308921https://vimeo.com/689216330https://vimeo.com/689290331
Google mijn bedrijf tips Anne Raaymakers
Anne Raaymakers heeft ook een heel begrijpelijke site omtrent onder andere social media voor je kapsalon. Ze schreef een blog met 13 tips over Google mijn bedrijf. Het is een hele boterham maar het loont de moeite om even door te bijten. Raapleeg zeker ook haar website. De voordelen van Google My Business Je kunt …
Begrip opbrengen bij een ontevreden klant
Hieronder het verhaal van Nele Over hoe je begrip opbrengt voor een ontevreden klant zonder jezelf te verloochenen. Op een dag krijg ik volgend bericht van een radeloze Nele: En daarna nog een lang bericht via de telefoon: Dit was dus de casus waar ze wakker van lag: En toen kwam de “bom-mail” van de …