SS-idee

Vraag het gewoon aan je klanten.

De gemakkelijste manier om te weten waarom je klanten zo graag naar het kapsalon komen is… het hen gewoon vragen.De VISBOKAAL-ACTIE is daarvoor heel geschikt.Het leidt tot heel veel waardering van je kapsalon. Klik op het kaartje om een printbare versie te zien.Druk de kaartjes af, met voldoende voorraad voor 1 maand.Vraag de klanten dit kaartje …

Vraag het gewoon aan je klanten. Lees verder »

Happy Hour als secret service

Brengt dit initiatief U op ideeën? Een happy hour in je kapsalon, op vaste tijden, of net onverwachtSucces gegarandeerd! PS. Ik was er op het goede moment bij!

Secret Service: bucket list

Secret service moet een gewoonte worden, een relfex, een manier van doen die je spontaan toepast. Maar, het aanleren van nieuwe gewoontes kost veel tijd. Recent onderzoek geeft aan dat het gemiddeld 66 dagen duurt om van iets wat je wil veranderen een gewoonte te maken. Je moet dus oefenen en volhouden, steeds weer opnieuw, …

Secret Service: bucket list Lees verder »

NPS in je kapsalon

Wat is NPS (Net promotor score) Net promoter score (NPS) is een test die gebruikt wordt om de klantentrouw en klanttevredenheid te meten. De methode is door veel bedrijven omarmd en wordt wereldwijd gebruikt. De net promoter score is ontworpen door Fred Reichheld. De test wordt uitgebreid beschreven in hun boek. Hoe verloopt de test? Geef aan zoveel …

NPS in je kapsalon Lees verder »

Scroll naar top