happy sales

Topverkoper met Lego Serious Play

Je wordt als verkoper geboren! Wellicht geloof je dit niet.Onderstaande oefening met Lego laat je de verkoper in jezelf al spelende ontdekken. Hiervoor gelden de volgende spelregels: Nodig een vriend uit als externe begeleider Volg de stappen in de juiste volgorde Druk op dit pijl-icoontje onder de brochure om ze te vergroten. Met de esc-knop keer …

Topverkoper met Lego Serious Play Lees verder »

Poster top verkoper

Om jezelf te overtuigen dat je het in je hebt : twee reminders, als knopen in je zakdoek om jezelf te blijven herinneren dat er een topverkoper in je schuil gaat. Print deze affiche af en kleef er de foto van je lego model op! Druk deze kaart af en bewaar ze in je agenda.

Baboesjka vragen

https://vimeo.com/689308921https://vimeo.com/587838536https://vimeo.com/689291434 Stel vragen waar je klant niet “JA” of “NEE” kan op antwoorden. Begin je vragen met: Waar… Wanneer… Hoeveel… Waarom… Hoe…

Jos Burgers

Jos Burgers is een man naar mijn hart. Als geen ander beheerst hij de kunst om je mindset om met klanten om te gaan te beïnvloeden. Hij doet dit op zo’n eenvoudige en luchtige manier dat het een plezier is zijn boeken te lezen. Zijn boek “Hondenbrokken” is een roman die je de 5 wetten …

Jos Burgers Lees verder »

Google mijn bedrijf

Het kan niet genoeg benadrukt worden: zorg dat je bedrijf op google correct wordt weergegeven. Schakel daarom Google mijn bedrijf of Google my business in. Het is dé manier om te scoren op internet. Er bestaan tal van videofilmpjes die je dit uitleggen. Twee organisaties zijn er heel goed in: Someflex en Anne Raaymakers.Hieronder zet someflex …

Google mijn bedrijf Lees verder »

Wacht niet op de wind, ga roeien

Dit boek is een tip op zich: Alle boeken van Jos Burgers zouden verplichte lectuur moeten zijn in de kappersscholen.PS. Hij spreekt uit ervaring, zijn vader was dorpskapper.

Bel, SMS, Whatsapp, messenger

Je klant kijkt verrast op wanneer hij of zij na een weekje een telefoontje krijgt om te weten hoe het met zijn of haar shampoo gaat. Kosteloos, en indrukwekkend. Opgelet: geluidloze, interactieve video! Hou je vinger op de muisknop. En dit is een conversatie uit de praktijk: Elk communicatiemiddel is goed, maar doen is de …

Bel, SMS, Whatsapp, messenger Lees verder »

Klantenkaart

Misschien wat uit de tijd, maar de klantenkaart is een uitstekend middel om klantentrouw te bevorderen. Lees alvast onderstaande tips: Maak de kaart kortlopend bvb 6 beurten. Zo blijft de beloning niet lang uit. Vul de eerste stempel gratis in! Zo is de kaart automatisch geactiveerd en wil de klant deze opstart consequent verder zetten. …

Klantenkaart Lees verder »

Scroll naar top