aandacht

ABCD: schrijf een review

Geef een positieve commentaar in google. Schrijf vandaag nog een positieve review op google voor één van de leveranciers waar jij tevreden over bent. 1. ZOEK OP GOOGLE DE LEVERANCIER OP. Klik AAN DE RECHTERKANT op  “BEKIJK REVIEWS” (naast de sterren). https://vimeo.com/577112841https://vimeo.com/577112794 2. KLIK OP “EEN REVIEW SCHRIJVEN” SCHRIJF EEN POSITIEVE REVIEW! GENIET NADIEN VAN …

ABCD: schrijf een review Lees verder »

ABCD: belopdracht

Je eerste opdracht in de ABCD-training is een telefoongesprek.. Bel een vriend of een kennis waar je de laatste maand niets meer van hebt gehoord. Zorg er voor dat je gesprekspartner méér dan 70% aan het woord is. Het positieve gevoel dat jij en je gesprekspartner ervaren tijdens het telefoongesprek heet: Een golf van warme …

ABCD: belopdracht Lees verder »

Waarom verlopen klanten?

Bekijk even onderstaand lijstje: Waarom kiezen klanten een andere winkel, kapper, schoonheidsspecialiste? Uit elk onderzoek blijkt dat het gebrek aandacht aan de basis ligt. Meer nog: meestal is dit de hoofdreden. Aandacht geven aan klanten brengt op!  Klanten komen vaker terug, gaan meer produkten kopen en… bovendien, aandacht geven is… gratis! We nemen er echter …

Waarom verlopen klanten? Lees verder »

Scroll naar top